Möööh

Blööhööö... Vet inte vad jag ska skriva, men vill ändå uppdatera! Inte så bra kombination kanske... Men vad fan gör det!?

Är sjukt gaddar sugen, har börjat köra en rolig grej på en person, och nu vill jag bara göra klart den! Älskar när det är något annat än bara texter hela tiden :-)

Ska eventuellt gadda imorgon, då blir det en blomma.. Är väl kul det med!

Fick mig ett gott skratt imorse bär jag vakna, Blizzie låg halft på mig och tungan hängde ut mer än nånsin! Hon har liksom ingen styrsel på den nu när hon håller på att tappa valptänderna. Då ser hon lite rolig ut emellanåt den lilla rackarn. :-) men söt är hon ändå! världens bästa!

Nahe om man kanske ska sova så man orkar upp imorgon.. Så göd najt till alla goa och glada och fuck off ni resten mindre glada!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0