Wiii <3

Ligger i sängen på jobbet nu igen.. Känns inte som jag inleder med något annat i varje inlägg! ;)

Slutar imorgon bitti sen är jag äntligen ledig fre,lör och sön! Ska bli så skönt.

Och jag är så glad och lycklig, inte bara för att jag har världens bästa kille, utan för att vi ska få hem en lite valp. Hon är så sjukt söt och underbar. Var och tingade henne igår. Så nu vill jag bara att de ska bli den 18:e Juni så vi får hem våran lilla tös. :-D

Sen skiter jag fullständigt i alla muppar som kommer med sina jävla kommentarer "va dumma ni är" och bla,bla blaaaa. Jaha, och?! Är det ni eller vi som har ansvaret för våran hund? Är det ni som bestämmer vad vi ska göra i våra liv?!
Säger bara; dra åt fanders!
Vårat liv, våra beslut, thats it! :-)

Ååhh, va tiden går sakta, jag hatar att vänta! Fast det är ändå nice att ha något att se fram emot.

Nä nu ska jag fan sova, känner att det börjar bli jävligt tungt att hålla ögonlocken uppe...så god natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0