Tjup tjup!

Jahapp... Ligger här i sängen på jobbet och har ont i magen... Ovanligt? Nä, inte direkt! Dessutom känns den helt uppblåst, tror tammefan att det skulle komma ut massa luft eller nåt om jag skulle sticka hål på skiten! Men men...

Är lite happy, ska göra naglar imorgon! Wiihuu :-D har velat göra det ett tag nu men har aldrig tagit tag i det, men nu jävlar. Imorgon smäller det. :-) kommer ju ha världens beslut ångest vilken färg och sånt jag ska ha, slutar väl med att jag har en färg för varje finger, hihi ;-)

Hade en ganska doft helg, festade på fredagen, vakna upp bakis och skakis på lördagsmorgon, eller vakna och vakna! Min kära älskling väckte mig. Och tyckte att vi skulle gå och käka frunch. Och då som alla gånger när man är bakis så är man ju tammefan sugen på ALLT!! Jag fråga älskling och Kimmo om man inte kunde beställa massa olika saker och bara plocka lite här och där. Dom kolla bara på mig och skratta?! Så jag beställde iallafall en as grym pizza. ;-)
Blev sedan att vi börja dricka igen, vilket jag egentligen inte ville, tyckte att vi kunde hållt oss nyktra så vi kunde gjort något kul på söndagen eftersom det vart sånt underbart väder, men icke sa Nicke! Blev till att supa igen, jag drack i för sig inte så jätte mycket, klarar ju inte det på äldre dar! Haha.
Vi drog hem till oss och kasta lite dart, AS kul var det måste jag säga! Hade till och med träningsvärk i armen dan efter :-P

Nä, nu ska jag sova... Eller försöka iallafall. Va jätte trött för ett tag sen, men verkar ha gått över... Well,well sov så gött era fillifjonkor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0