Längtar!

Sitter på ballen på jobbet och tar en cigg. Lite halv mysigt väder måste jag säga. Jobbar idag sen är jag ledig tills nästa fredag. Ska bli skönt! :-)

På lördag får vi äntligen hem våran lilla korv. Hon är alldeles för go lilla Blizzie <3 jag längtar så mycket så jag snart inte vet vart jag ska ta vägen! Fick nyss mess av min älskling. Han hade fått mail av uppfödarna med några bilder på henne, hon har riktigt stora tassar! Kommer nog bli en stor dam. :-)

Jag, älskling och Mathilda va på Ikea i lördags och äntligen köpte en garderob. Så igår roade sig jag och älskling med att rensa kläder. Han sin garderob och jag mina sopsäckar haha. Har äntligen organiserar in det bra, så nu vet jag vad jag har och vart. As skönt! Blev riktigt nöjd, dock tycker min karl att min garderob ser ut som ett kylskåp, men han är ju som han är... Helt underbar helt enkel! ;-)

På fredag ska han få en liten suprice av mig, och jag hoppas han blir glad annars får han stryk! Hihi.
Kommer bli super dunder mysigt! Dock ska den där jävla fotbollen störa mitt i allt, men det blir säkert skit bra ändå. :-)

Träffade min gamla vän Sandra igår, riktigt kul! Har inte träffat henne på... Ja alldeles för lång tid! Alltid lika kul och snacka gamla minnen måste jag säga!

Nä, nu tycker jag att det kan bli fredag, och sen lördag ganska snabbt! :-D

Nu ska jag återgå till mitt. Byeeeee


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0