Baaad!

Ligger just nu i badet, är riktigt skönt måste jag säga att få varva ber lite.

Har precis innan avnjutit en god middag, dock lite sen och så va jag ensam, älskling är inte hemma förrens strax efter nio.
Det blev iallafall potatismos,panerad pangasiusfile sås och stuvad spenat. Mums! :-)

Har tatuerat idag, först en tjej och sen efter det mig själv. Har börjat fixa till mina stjärnor som jag har på benet, måste få lite liv i skiten! ;-)

Imorgon är det jobb igen och sen är jag ledig hela helgen, som är helt fullbokad. På fredag ska vi på 50-års fest och på lördag fyller min älskade älskling 30, så då blir det 30-års fest oxå. En riktigt party helg med andra ord, dock kommer jag inte dricka på fredagen mer än nån öl kanske, annars kommer jag inte kunna dricka på lördagen och bara må skit. Det är ju så att jag blivit gammal och inte klarar av 2-dagars längre! ;-) Haha

Fattar inte hur man pallade supa i flera dagar i sträck förut..
Men men... Nu ska jag nog lägga ifrån mig telefonen INNAN den hamnar i vattnet, har vart nära nu två gånger. :-)

Så....bye bye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0